31.10.2011 17:07
30
Ziobro przegina
Powtórka z rozrywki rok temu pani Kluzik-Rostkowska zabiegała o pozycję pierwszej męczennicy. Konkurencja była ciężka startować wśród takich orłów jak Migalski czy Kamiński nie było łatwo. Każdy miał swoją linię przygotowaną Mareczek napisał list otwarty z krytyką partii, Joanna wylewała żale w tygodniku delikatnie mówiąc niesprzyjającym ugrupowaniu, w jakim się wtedy znajdowała. Komplet trzódki niemal nocował w siedzibach TVN24 czy Polsat News, aby na bieżąco odpowiadać na ruchy kierownictwa Prawa i Sprawiedliwości. Cymes dla oka partii władzy – wataha sama się dożyna, nic tylko złożyć ręce w dziękczynnej pozie i na kolanach podążyć do Częstochowy.
W PiS-ie obowiązuje niespotykana cykliczność zdarzeń. Przyszła jesień znów postanowiono wystawić widowisko z tamtego roku. Obsada się jedynie nieco zmieniła. Oto Cymański w „Wprost”daje pokaz zatroskania wynikiem wyborów parlamentarnych, brzydko mówi o niektórych osobach w partii. Szczerze wyznaje, iż odejść nie zamierza woli zostać wyrzucony. Do dzieła przystępują Kurski i Ziobro wywiady, rozmowy, analizy publiczne wywlekanie brudów. Dziennikarze wcześniej bredzący o faszystowskim PiS, antysystemowej opozycji przybierają pozy zmartwionych kondycją PiS, a naród głupi łyka to i łyka. W oparach perfidii, przewrotności, fałszu funkcjonuje polityczny światek, aż żygacz się chce.
Jedyną zagadką pozostaje, kiedy wylecą „reformatorzy”, (co zabawne tak o sobie każą mówić). Tymczasem Ziobro baranek z kłami wczepionymi w ramię Kaczyńskiego w końcu zacznie uwierać i po oderwaniu od ręki prezesa dostanie kopa w tyłek, nie mam co do tego żadnych wątpliwości. Obecnie naśladując Migalskiego z PJN Zbynio wysmażył pismo do szefa z apelem. A w nim oprócz masy ogólników i potoku pustosłowia przezabawny wątek, że aż go zacytuję: „… Apeluję do Pana o uspokojenie sytuacji w Prawie i Sprawiedliwości. Personalne ataki na mnie nie mogą zastąpić rzetelnej dyskusji…”. Czyżby europoseł zapomniał, że kto sieje wiatr ten zbiera burzę? Niedługo osiągnie to, co chce znajdzie się poza PiS-em, ale z tak błyskotliwą analizą, jaką objawia Polakom w wywiadach i listach nie wróżę mu kolorowej przyszłości.
skomentuj
skomentuj
Komentarze do notki30 |Zgłoś nadużycie
-
śmiech na sali
wilczek podgryza starego wyge......przyjemnie patrzeć jak szkodniki sie zagryzają..... PIS wyrzędzil Polsce wiele zła......wiec cieszmy sie i radujmy nad grobem PIS.....;)
-
Ziobro
Ziobro gra na siebie, podjudzony pewnie przez Kurskiego. Przykro patrzeć i słuchać.
Ja na miejscu Prezesa zrobiłabym Ziobrze psikusa i ...nie wywalałabym go (bo przeciez o to się prosi). Lapszą strategią jest wg mnie lekceważenie i omijanie szerokim łukiem.
-
nie przegina
Tylko buduje swoją partie,kolejny polityk prawicy,który uwierzył w sondaże,kolejny który nie wytrzymał ciśnienia,zachłysnął się popularnością.
-
@locall
fajnie, że masz miernik zła może podasz wynik Platformy, jak plasuje się w skali pewnie jej nie starcza :).
-
@alute
Trzymanie Ziobry to błąd. Ziobro będzie niszczyć markę partii, teraz to robi. Jak komuś do ciała uczepi się kleszcz to należy go jak najszybciej usunąć inaczej można zostać zakażonym.
-
Plosie pani , pliosie pani...
... a on to siem bije!
- Brakuje słów na postępowanie Ziobry.
Może rzeczywiście, Jarek powinien dać sobie spokój z PiSem, zanim go wykończą.
Te cholerne "brukselki" pracują na czyste, fizyczne wykończenie go!
Ja nie widzę w tej chwili nikogo, kto mógłby go zastąpić na czele antyestablishmentowej partii, Ziobro, Kurski, etc plus PJoNki, to ludzie, którzy ciągną DO establishmentu, zamiast go kontestować.
- Może Mariusz Kamiński?
Ja się naprawdę o Jarka boję. Ileż napięcia i stressów może wytrzymać jedno ludzkie serce? Przecież on w tym żyje od przeszło 30 lat!
Kaśka
-
@napastnik
nie można tak po prostu odejść? trzeba robić pijarowe gierki? podążać utartym przez PJN szlakiem?
-
Autor
Niby tak, ale nie wiem czy kolejna akcja medialna po ew. wyrzuceniu Ziobry pt 'okrutny, despotyczny Prezes wyrzuca chlube i podpore PIS-u' nie narobi wiecej szkód niż lekceważące tolerowanie ziobrystów wewnątrz PIS.
-
@Pyzol
co do wytrzymałości Kaczyńskiego polityka jest dla twardzieli i z tego co widzę to ma kilku zaufanych ludzie w partii. w światku zwierzęcym jest jeszcze gorzej takie słonie morskie to dopiero mają Sajgon :)
-
@alute
jak go nie usuną będą telewizyjne rozważania dziennikarzy z grupką ziobrystów o PiS. może nawet nakręca telenowelę w której ludzie z tej frakcji będą opowiadać swoje traumatyczne przeżycia.
czego by nie zrobiły władze PiS i tak ta sprawa będzie w mediach rozgrywana, naturalnie pomaga reżimowym ośrodkom walić w opozycje.
-
Ja wiem jedno.
Głosuję na PIS ze względu na Jarosława . Należę do jego osobistego elektoratu.Nigdy nie poprę partii Kowala, Ziobry, Jurka.
-
@Pyzol
Sie pani nie boi. To stary wytrawny mistrz politycznych intryg, cyniczny polityk. Jak można tego nie zauważyć, bezkrytycznie widząc w JK kogoś, kim nie jest?
-
@
Ciekawe czy biorą pod uwagę wyborców? Bo jeżeli ktoś głosował na PiS a wkrótce okaże się, że delikwent zakłada drugą partię to ja się pytam jak na kłamstwie mozna coś budować? Każdy chce być prezesem, wyborcy jakoś nie chcą zmiany Kaczyńskiego na kogoś innego.
-
@katik
Nie wypowiadaj się autorytatywnie w imieniu wyborców PiS. Głosowałem na PiS, a chcę zmiany na stanowisku prezesa PiS. W przeciwnym razie, PiS już nigdy mojego głosu już nie dostanie.
-
@
Robią dla Was cyrk, a wy to łykacie. kiedy zaczniecie dostrzegać rzeczywistość, a nie podniecać się oparami absurdu. Dla Was to wódka, śledź i igrzyska.
Tworzą na Waszych oczach sztuczną rzeczywistość, a Wy tego nie widzicie. Nieistniejące partie, nieistniejące wybory, źli, winni bankowcy... To wszystko jest jednym, czysto mafijnym organizmem. Kiedy do Was dotrze, że to jest tylko przedstawienie za które płacicie swoim życiem ?
-
@fajnybanqier
Wiesz większość wyborców PJN to samo pisało.
Wbrew obiegowej opinii PJN nie odbierał wyborców PO,ta ma twardy elektorat i to bardzo duży,PJN odbierał głównie głosy partii J.Kaczyńskiego.A że było to tylko 200-300 tys osób,cóż nikt więcej ich nie chciał.
Takich jak ty fascynatów ZZ jest może 300 tys,cóż podobnie jak z wyborami PJN twój wybór!
Głosuj na Kurskiego,Kempe,Wróbel,Górskiego z Warszawy,zobaczymy ile przyciągną elektoratu?
Pierwsze sondaże dadzą z 16% (jak w przypadku PJN),a póżniej najprawdopodobniej nastąpi zjazd.
-
@napastnik, zobaczymy czy...
ZZ pierwszy trafi do przedszkola (jak sobie tego życzą niektórzy), czy JK na emeryturę (jak planują inni). Ja jestem zwolennikiem drugiej opcji i na tym polega demokracja. JK nie jest skutecznym wodzem, a w polityce, jak w biznesie - liczy się skuteczność. Pozdrawiam.
-
Ja byłam kiedyś WIELKĄ zwolenniczką Ziobry
Niestety, to, co on teraz wyprawia, wprawia mnie w osłupienie. Ten człowiek samodzielnie przekreśla cały swój dorobek... Oczywiście Ziobro karierowicz to nie mój Ziobro.
-
@fajnybanqier
Ale JK ma wiek,więc nie wiem o czym człwieku piszesz.Natomiast wielu dzisiejszych wyborców PiS nie zagłosuje na prawice pod przywództwem ZZ,nawet gdyby partia ZZ był jedyną wielką prawicą.
Nie wiem gdzie będzie szukał ZZ wyborców,teraz i w przyszłości.Znam w Warszawie kilkunastu twardych wyborców PiS,może ze dwóch jest wstanie przełknąć ZZ jako lidera.
Moim zdanie,jak Jarosław przejdzie kiedyś na emeryture,ZZ nie będzie liderem wielkiej partii prawicowej (najwyżej małej partyjki).Wcześniejszymi i obecnymi działaniami zaszkodził sobie,a dodatkowo to nie jest format wielkiego lidera,lidera w stylu JK.Ktoś inny na prawicy przejmie pałeczke lidera.Nie wiem kto.
Proszę zrozumieć że ZZ to taki Napieralski,czy Olejniczak PiS-u,oczywiście chodzi mi o inteligencje i charyzme,a nie ideały,poglądy itd.
Tyle.
-
@napastnik
O czym ty człowieku piszesz, skoro nawet J.Staniszkis stwierdza, że "Miernoty izolują J.Kaczyńskiego", więc nie insynuuj, że J.Kaczyński lider wielkiego formatu. Lider nie otacza się miernotami, tylko lepszymi od siebie! Proszę zrozumieć, że J.Kaczyński to taki Pawlak PiS, oczywiście chodzi mi o notoryczne porazki wyborcze, a nie o ideały, poglądy;-) Ciekaw jestem, co musi się zdarzyć, żeby wyborcy PiSu tacy jak ty, wreszcie dostrzegli brutalną prawdę?
-
@fajnybanqier
Staniszkisz to taka babka która usiłuje rządzić Kaczyńskim z pozycji samozwańczego doradcy. Co do jej porad byłbym bardzo ostrożny niech lepiej doradza Platformie i niech Tusk słucha tych iluminacji. Jak siedzi w TVN24 zawsze ma stadko nazwisk, których zajmuje się promocją dziwi mnie ta postaw, kim ta kobieta jest managerem, lobbystą?
Stokroć wolę posłuchać pani Barbary Fedyszak-Radziejowskiej nie ma w jej słowach nachalnego lobbingu.
-
@kanap
J.Staniszkis chyba nie jest taka samozwańcza, skoro jest zapraszana na różne eventy PiS w roli głównej. Pełna zgoda co do Pani Barbary Fedyszak-Radziejowskiej. Natomiast część osób z najbliższego politycznego otoczenia J.Kaczyńskiego zasługuje na ocenę J.Staniszkis. Wiem co piszę.
-
@fajnybanqier
wybacz ale jak czytam na "wp" analizy prof. Staniszkis o tym że Kaczyński jest inteligentny itp i obok że daje sobą rządzić przez miernoty czyli dwie wykluczające się opinie podane obok siebie to dochodzę do wniosku, iż ta pani jedynie miesza w partii o ile nie szkodzi.
analizy bez wartości, obecnie obrona Ziobry i jego poczynań szkodzących PiS.
-
@kanap
Sprzeczność logiczna w wypowiedzi J.Staniszkis jest ewidentna. Boję się i nie jest to obawa bezpodstawna, że drugi wariant jest coraz bardziej prawdopodobny.
-
@fajnybanqier
teorie że Kaczyńskim rządzi Kuchciński czy Błaszczak to brednie.
-
Autor
Porównanie Ziobro do Kluzik jest mało mądre. Proszę napisać na czym polega "zbrodnia" Ziobro, że przejechał kilkanaście tysięcy kilometrów wspierając kadydatów z lisy PiS-u?. Przegraliśmy wybory i Ziobro proponuje wyciągnąć z tego faktu wnioski, aby w przyszłości wygrać i co w tym złego ? Media okrągłostołowe się nie zmienią i zawsze wykreują powód do ataków. Ten stan rzeczy można zmienić tylko przez wygranie wyborów i Ziobro właśnie w tym kierunku zmierza.
-
@Adam Edward
nie zmierza bo nie ma żadnych rzeczowych pomysłów. dodatkowo ktoś kto był w kierownictwie i tworzył PiS nagle stał się wrogiem ideowym, to wielce zastanawiające zjawisko. Ziobro niczego nie proponuje raczej gra na wyrzucenie z struktur. człowiek coś bredzi o otwarciu się na różne organizację i środowiska a co było podczas wyborów z jakich list weszli obecnie niezależni posłowie? absurd goni absurd, bazowanie na niewiedzy wyborców, cyniczna gra i licznie że "ciemny lud to kupi" (dewiza jednego z europosłów)
Ziobro upodabnia się do Kluzik i najprawdopodobniej tak jak ona skończy.Nawet tłumaczenia są identyczne w stylu to nie ja rozpocząłem debatę tylko prezes, chcę tylko pomóc poprzez medialną rozmowę. Podobieństwo urocze i ten list "reformatorów" przecież to kopia dzieła Migalskiego sprzed roku.
-
@kanap
Pan obraża ludzką inteligencję. Porównanie Ziobro do Kluzik, który współtworzył PiS i był drugim po Kaczyńskim najbardziej zwalczanym politykiem przez układ okrągłostołowy jest po prostu śmieszne. Gdzie (proszę o fakty) pan widzi u Ziobro wroga ideowego ? Pan berdzi. Jak pan szuka absurdów to u tych osób, którzy mówili że przegraliśmy przez publikacje Gazety Polskiej. Ziobro ma konkretne pomysły np. nowe wybory wszyskich szczebi w PiS-ie. Trzeba upodmiotowić członków partii. Silne struktóry to mocne fundamenty ugrupowania. Teraz w wielu okręgach te struktury to fikcja (blokowanie nowych członków lub tylko pełnomocnicy) i wiem o czym piszę. Kaczyński w sposób nieładny ignoruje Ziobro, który chce wyciągnąć wnioski z porażki, co w tym złego? (proszę nie mówić o mediach ponieważ, układ okkrągłostołowy i tak będzie zawsze atakował). Chyba, że dla pana wygraliśmy wybory ? Wykluczenie Ziobro przez Kaczyńskiego będzie wielkim błędem i początkiem schyłku PiS-u. Pan nie docenia zaplecza Ziobro i jakim cieszy się szacunkiem wśród członków i sympatyków PiS-u. Na koniec, ostanie wygrane wybory przez PiS to wybory Prezydenckie (Lech Kaczyński), których szefem sztabu był Zbigniew Ziobro.
-
@Adam Edward
łączę fakty jakieś trzy tygodnie temu Kaczymarek ogłosił iż Ziobro złożył w prokuraturze zeznania obciążające Kaczyńskiego wtedy uznałem to za kolejną bajeczkę tego człowieka, ale teraz to łączy się w całość. Zgadzam się z wypowiedzią Doroty Gawryluk o Ziobrze(można ją znaleźć w internecie):"Nie zauważyłam też, żeby miał jakiś pomysł na reformę samego PiS, poza propozycją, by przesunąć partię bardziej w kierunku centrum. Ale jak to zrobić nie zdradza." i dalej "Ziobro jest przecież uosobieniem nie tyle konserwatyzmu, co zacietrzewienia kojarzonego z PiS-em. Jest symbolem wszystkich złych cech, która zarzuca się PiS-owi. Piotr Zaremba słusznie napisał, że Ziobro ma wszystkie złe cechy Kaczyńskiego, ale nie ma przy tym jego dobrych cech." "Pomysł zreformowania PiS przez Zbigniewa Ziobrę, czyli człowieka, który jest jądrem tej partii i ją tworzył, jest nielogiczny. Ambicje nie są niczym złym, ale eurodeputowany zatracił chyba poczucie, że najwięcej zawdzięcza właśnie Jarosławowi Kaczyńskiemu. To prezes PiS krył wpadki Ziobry, a nie Ziobro kryje wpadki Kaczyńskiego. To Kaczyński pracował na Ziobrę, a nie na odwrót."
masz rację trudno mówić o ideowości europarlamentarzysty (pustka), z konserwatyzmem też na bakier w końcu ileś tam lat w nieformalnym związku tkwił i jakoś mu to nie przeszkadzało. słuchy, że chce tworzyć partię na prawo od PiS przezabawne, brak podstaw. Raczej powstanie coś ale PO bezpostaciowa maź. Pożyjemy zobaczymy.
Ziobro współtworzył PiS a ile on wtedy miał lat, co on tam mógł tworzyć, wypłynął na aferze Rywina.
-
@Adam Edward
Ziobro w mediach chce pomóc partii, de facto szkodząc PiS-owi to dopiero jest logika, no i w takim razie nasuwa się pytanie gdzie jest ta jego partia i jak się nazywa. Gawryluk jest prawicową dziennikarką a że pracuje w Polsacie to jeszcze nie piętno sympatyka partii władzy.
Również była przeciw powoływaniu Kuchcińskiego i Błaszczaka, ale propozycja Ziobry wystawienia Mularczyka to kpina, kto to jest Mularczyk swój człowiek? Też mi zmiany.
Wciąż czekam na projekt zmiany PiS-u autorstwa Ziobry to dopiero pokaże szczerość intencji. Chociaż raczej się nie doczekam.
Piszę w lubczasopismach
-
17.11.2011 15:46
-
11.10.2011 11:51
-
04.10.2011 17:23
-
04.10.2011 13:09
Ostatnie notki
-
Gugała znów zaszalał
Dzisiejszy program "Gość wydarzeń" poprowadzony przez Jarosława Gugałę zasługuje na gruntowną...
02.04.2012 20:02 26 -
Tusk, Justyna Kowalczyk, Kaczyński
Tusk przeprowadzi i przeprowadza reformy, a największą jej częścią jest zmiana znaczenia słowa...
16.03.2012 11:16 1 -
Mucha Tusk TV Trwam
Słuchając Premiera, a co za tym idzie przyjmując argumentacje bądź, co bądź ważnej persony w kraju, na...
16.02.2012 11:39 1
Moje ostatnie komentarze
-
ten filmik powinien być pod wpisem, bardzo wymowny o władzy: ...
17.05.2012 15:57
-
Liza nie oglądam, po występie z Kaczyńskim nie obejrzałem żadnego odcinka i się nie...
02.04.2012 21:25
-
a to był poddany leczeniu?
02.04.2012 20:35
-
Joachim Brudziński a jak wiadomo ten pan w kasze nie da sobie dmuchać
02.04.2012 20:16
-
jest też około 2 w nocy na TV4
02.04.2012 20:15
Najpopularniejsze notki
-
Gugała znów zaszalał
komentarze: 26
-
Tusk, Justyna Kowalczyk, Kaczyński
komentarze: 1
Aktywne dyskusje
-
Gugała znów zaszalał
komentarze: 26ostatnio: PINIO111
-
Tusk, Justyna Kowalczyk, Kaczyński
komentarze: 1ostatnio: GITA2
-
Mucha Tusk TV Trwam
komentarze: 1ostatnio: GITA2
-
Nowy rząd
komentarze: 4ostatnio: KANAP
-
TVN wytropił przejawy faszyzmu
komentarze: 8ostatnio: POKONAJNACJONALIZMMIŁOŚCIĄ
Archiwum postów
| « | Maj 2012 | |||||
| Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | So | Nd |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | 31 | |||


