kanap kanap
1605
BLOG

TVN24 dzwonił do Zybertowicza

kanap kanap Polityka Obserwuj notkę 7

 

Ludzie namawiali mnie żebym nie oglądał stacji TVN24, ale zawsze mam jedną odpowiedź nie mogę, gdyż jest to dla mnie świetne źródło radości i humoru. Co do tego, że dzięki programom TVN24 zmienię swoje poglądy nie ma szans. Narracja o świetnym premierze Donaldzie do mnie w ogóle nie przemawia, ale to zacięcie na Kaczyńskiego powoduje niczym niepohamowaną radość. Ubaw po pachy pełne 24 godziny. Dodatkowo nie będąc w żadnej partii i z żadną niezwiązany mogę z boku obserwować zjawiska w polskim grajdole medialnym. A jakby dla niektórych i to nie było wystarczające to przytoczę słowa Mario Puzo: „Przyjaciół trzeba mieć blisko, ale wrogów jeszcze bliżej”.
 
Palącą kwestią ostatnich godzin jest rzecznik PiS Adam Hofman i jego wypowiedź o PSL. W obronę wzięty przez Jarosława Kaczyńskiego i Janusza Wojciechowskiego nie został sam na polu walki. O co toczy się potyczka, na razie trudno wyrokować, ale jowialnych ruchów czwartej władzy nie brakuje. Niektórzy nawet wyrokują, że batalia jest o możliwość krytyki koalicji rządzącej PO-PSL, przegrana zamknie usta niepoprawnym opiniom i raz na zawsze rozbije ciemny lud.
 
Po programie „Rozmowa bardzo polityczna”, o którym już pisałem, przyszła kolej na profesora Andrzeja Zybertowicza. Profesor w czasach rządów PiS był najpierw ekspertem Komisji Weryfikacyjnej WSI, potem przewodniczącym rady programowej Centralnego Ośrodka Szkolenia ABW, od 1 lipca 2007 roku do 16 listopada był głównym doradcą premiera do spraw bezpieczeństwa, a od stycznia 2008 doradcą prezydenta RP śp. Lecha Kaczyńskiego. Wielokrotnie krytykował Tuska, dzięki czemu postrzegany jest (w ośrodkach sympatyzujących z PO) zapewne, jako część pisowskiej rodziny, tymczasem Andrzej Zybertowicz na Twitterze ujawniłDzwoniła pani z TVN24 – o komentarz w/s Hofmana. AZ (Andrzej Zybertowicz): porównam reakcję mediów na bezprawie Tuska z reakcją na słowa AH (Adama Hofmana) – skończyła rozmowę”. Naprawdę zabawne.
 
Jeszcze rewelacji nie koniec, czego to szukają dziennikarze TVN24 u profesora Zybertowicza i czemu przede wszystkim ma to służyć? Wznieceniu kłótni w rodzinie? Rozpoczęły się poszukiwania słabego ogniwa w pisowskiej falandze? Operacja dyskredytowania niedobitków IV RP załączona? Kaczyński śmiga po Polsce z prędkością światła całe 140 km/h w dodatku nie mając prawa jazdy. Andrzej Zybertowicz dzieli się obficie kontaktem z światłą stroną mocy „T. Machała wątpi, czy wczoraj TVN24 prosiło mnie o komentarz do wypowiedzi Hofmana- jestem gotów podać mu numer kom., z której dzwoniono. ”. Wesołe wieści ćwierkają z Twittera profesora. A ta jest jedną z ostatnich: „gdy w TVN24 widzę, jak T. Sekielski troszczy się o bezpieczeństwo prezesa PiS na drogach, moja wiara w ludzkość się wzmaga.”.  Nie nigdy nie zrezygnuję z spoglądania na TVN24, zdrój uśmiechu.  
 
kanap
O mnie kanap

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka